Annons:
Etikettridsport
Läst 2051 ggr
Strumpan
8/21/09, 6:51 PM

Ridsemester?

Har ni någongång åkt iväg på en ridsemester? Jag har en dröm om att få galoppera på en milslång sandstrand med några palmer längst med stranden.

http://www.aftonbladet.se/resa/afrika/tunisien/article611075.ab

Mvh Jenny

Annons:
KarolinaNowak
8/21/09, 7:51 PM
#1

Det är helt underbart att rida längst med stranden. Jag gjorde det en gång i Litauen. Man kunde nämligen hyra häst i en timme och rida vid havet, det var en helt fantastisk känsla.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Strumpan
8/21/09, 8:14 PM
#2

Åhhh, jag blir avis nu. Det är nog en dröm som många har, själv har jag haft den sen jag var liten. Det börjar bli dax att ta tag i den drömmen tror jag ;)

Mvh Jenny

KarolinaNowak
1/8/10, 2:37 PM
#3

Om ni fick välja ett ridresemål, vilket som helst - var skulle ni välja att åka då? Glad

Jag vill till Newmarket, och förhoppningsvis ska jag kunna slå in denna önskan nu i år! Skrattande *Hoppas*

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Fiona
1/8/10, 3:50 PM
#4

Jag skulle vilja åka till Egypten eller något likande och rida arabhäst i öknen Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

KarolinaNowak
1/8/10, 5:52 PM
#5

#4 Åh, det låter helt underbart! Glad
Måste jag skriva upp på min "Önske resemål's-lista". Tungan ute

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Ginnie
1/9/10, 12:07 AM
#6

Har planer på att åka till USA till våren för att bo på en ranch och "leka cowboy" Glad Att galoppera mot solnedgången i öknen bland kaktusar. Nåt jag alltid velat göra, så det hade varit kul att få förverkliga det.

#4 Att rida arabhäst i öknen hade också var helt fantastiskt.

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

Annons:
Birke
1/10/10, 7:19 PM
#7

Jag vill så otroligt mycket *suck* haha :P

Häst & Sport Resor

Mellliie
1/11/10, 2:38 PM
#8

Dit man varken behöver åka båt eller flygplan, haha. Och som #7 vill jag så otroligt mycket ;).

Birke
1/11/10, 9:16 PM
#9

#8 Ja, men så ska man ha tid och råd, vilket jag inte har ;)

Ginnie
1/30/10, 2:04 PM
#10

Biljetter till USA är bokade! Skrattande Kommer att bo här.

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

ellinorrasmusson
1/30/10, 6:25 PM
#11

#10, fy vad spännande! :D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Strumpan
1/30/10, 10:30 PM
#12

#10 oj, vad spännande! Jag ser fram emot dina fantastiska foton Skrattande När ska du åka?

Mvh Jenny

Ginnie
1/31/10, 4:13 PM
#13

Ja, det kommer verkligen att bli en upplevelse utöver det vanliga Glad Åker i mitten av maj. Tycker bara det är lite synd att inte går att fota med systemkamera från hästryggen Tungan ute

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

Annons:
Liiniz
2/3/10, 1:12 PM
#14

Om man kan kalla detta för semester riktigt vet jag ej, men min dröm är att åka till Newmarket och gå på British Racing School. Siktar att börja där i Januari 2011, lite långt dit men det beror på att jag är över viktgränsen just nu men håller på att ändra på detSkrattande

#13 Verkar superkul Ginnie, tror nog att du kan ta supersnygga foto från marken och fånga många fantastiska ögonblick ändåFlört Har också varit en av mina små drömmar att åka till en ranch i USA men det beror nog på filmen Mannen som kan tala med hästarTungan ute

Hoppas att alla era riddrömmar blir verklighet!

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Diizkmedel
2/3/10, 3:24 PM
#15

Ja. Att åka iväg på ridsemester är kul =)

Har aldrig varit iväg på det. Men kmr bli några stycken har jag och mamma bestämt. Men jag har ridit på stränder. Men det var ingen ting jämfört med när jag red i ett jätte stort naturreservat och man fick rida bland Zebror, Impala antiloper, vattenbufflar mm. Det var riktigt häfftigt =)

That that don't kill you can only make you stonger

Upp till toppen
Annons: