Annons:
Etikettbilder-filmer
Läst 1567 ggr
Ginnie
2009-12-10 12:09

Vilken häst? (nr 11)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kör återigen på en "fler flugor i en smäll-fråga" Glad Namn på hästar och ryttare tack.

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

Annons:
ellinorrasmusson
2009-12-10 18:50
#1

gissar på golden metalimo och isadora karlsson, den andra har jag ingen aning om :)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Galoppfoto
2009-12-10 21:08
#2

Golden Metalimo och Monza (?). Ryttarna är jag helt clueless på Tungan ute

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

Ginnie
2009-12-14 00:59
#3

Golden Metalimo (skimmeln) och Isadora är helt rätt. Den andre är inte fullt så lätt då han inte är någon storloppsvinnare. En Jägersrobaserad Perugino-son precis under elitskiktet. Kanske inte den bästa ledtråden, men nån liten vink kan den nog ge Glad

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

KarolinaNowak
2009-12-15 12:17
#4

Hmm… Tänker så det knakar. Tungan ute

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

privateline
2009-12-16 00:44
#5

El Gouna. Är osäker på vem som rider, Kim?

Strumpan
2009-12-16 01:13
#6

Finish First och Match Point? Tyst

Mvh Jenny

Annons:
Ginnie
2009-12-17 21:13
#7

Väldigt bra gissningar på fuxen med Monza och Finish First tycker jag. Fuxar med bläs och rödvit dress alla tre om jag inte är helt fel på det. #5 Men El Gouna och Kim Andersen är helt rätt Skrattande Snyggt!

Golden Metalimo, sk v f 2005 Verglas - Terracotta Hut e Habitat, är en framgångsrik grålle som sällan blivit utan prispeng. Hade en riktigt fin treårssäsong med bla seger i Svenskt Derby Trial och Hurricane-löpning (där han till slut lyckades besegra Årets 3-åring Swing That Cat med nos efter att fram tills nu ha fått nöja sig med placeringarna bakom denna), en 3:e plats i Svenskt Derby och en 3:e plats i SFK:s Jubileumslöpning (L) mot den äldre eliten. I år har dock de stora framgångarna uteblivit.

El Gouna, fux v f 2002 Perugino - Kengar e Adieu au Roi, är en jämn kämpe som varit med ett tag. Har inga storloppstriumfer på sin meritlista men har dock varit väldigt nyttig under sin karriär med en bra bit över en halv miljon kronor på vinstkontot. Hade sin hittills bästa säsong 2007 - utanför prispeng endast en start och sprang in 175.720 SEK.

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: