Blå/vitt huvudlag säljes
Det var ett riktigt snyggt träns. Önskar bara att jag hade en häst att sätta det på bara 
Mvh Jenny
Visst är det läckert?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja, det är det verkligen. Får jag fråga varför du ska sälja det?
Mvh Jenny
Jag har ingen användning för det. Tänkte kolla och se om det finns något intresse härinne för att köpa, då jag tänkte jag skulle "rensa upp bland mina saker som ligger bara. Har nog det mesta till häst då jag haft 5 stycken och alla hade sina egna prylar( förutom sadeln). Men ingen häst i nuläget, men tänkte spara en uppstättning kvar, resten ska jag sälja.
Vad kostar det? 
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
#5 Hej Karolina
Ärlig har jag inte en susning, tänkte kolla vad det kostar helt nytt och därav få ett riktigt pris. Men tänker absolut inte ta ut något "dum" pris för det. Så har du ett förslag så ropa gärna till
#4 aah, jag förstår. Att rensa är ju alltid bra 
Mvh Jenny
Mycket bra med rensning. Ska ta mig i kragen och kolla igenom för att sälja bort det en hel del, Men sadeln sparar jag nog.
Det är skönt att få lite extrapengar i plånboken också 
Mvh Jenny
#9 Oj vad du slog huvudet på spiken nu:-) Helt rätt. Är det något du behöver så ropa till så kan jag kolla om jag har det.
Tack, men som sagt har jag ingen häst än. Däremot har jag redan en hel uppsättning från min förra. Har jag tur så faller jag för nästa häst med samma size som den gamla
.
Mvh Jenny
Jag är helt ärligt inte bra på att sätta pris. 
Men när du funderat ut ett får du gärna meddela. 
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
#12 Kan du ge tips på en butik som har dessa huvudlag, så man kan kolla in cirka pris?
#14 Tack så jättemycket för hjälpen med länken. Oj vad det var
dyrt
Bara själva huvudlaget ca 700 sedan tyglar till ca 495. Men en sak måste jag säga att tyglarna ha "loop end".
Men någonstanns på mitten kanske runt omkring 500 kr. Rimligt?
#15 Det var så lite
. Hela det tränset kostar runt 1000:-(träns 705 och tygel 395). Ditt var ju helt oanvänt. Du kan nog ta lite till för det 
Mvh Jenny
#15 Tygel kostade såg jag 495 dom med lopp end. Men jag vill inte ta för mycket för mycket. Lite snäll ska vi väl vara mot varandra här på iFokus. Skillnad om jag satt det på blocket. Sen kostar det ju att skicka, ok det är väl inte så mycket. Hoppas bara få det sålt.
Det är bra att du är snäll 
Mvh Jenny

Ger denna tråd en liten puff, då det rann ut i sanden med tränset.
Priset jag vill ha för det är ca 350 om du betalar porto för det.

Hur mycket kostar porto då?
är det Full size?
Vet inte vad porto kan kosta? Kanske runt 40 kr? inte kan det var speciellet högt då det inte har någon större vikt

Är det inte cob size?
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Ärligt vet jag inte, då det passade då jag provade till mina, och den ena hade Cob samt den andra F/s men ska leta och se om det kan stå på