Engelskt Fullblod iFokus

Engelskt Fullblod

Etikettoff-topic
Läst 1251 ggr
Strumpan
0

OT. En vit jul(?)

Hörde på nyheterna ikväll att det kommer att komma upp emot 1,5 dm snö här i Stockholm det nämsta dygnet och att vi kommer att få en vit jul. Det var många år sen vi fick det. Glad

Mvh Jenny

MattiasNowak
0

Vi har väl nästan en centimeter snö här nu, har varit lite vitt i ett par dagar. Glad

Jag hoppas väl på att vi ska få lite snö här nere också till jul, kommer inte ihåg när det var en vit jul senast. Obestämd

Hoppas att ni får massa snö där uppe så kan du ju posta ner lite snö hit med om inte vi får någon. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Strumpan
0

Vi har också ungefär en cm nu , men det småsnöar just nu. Det skulle vara mysigt med en vit jul, gärna stora drivor.

Mina pälsbollar storälskar snön så vi kommer nog ta många promenader imorgon om de blir mycket Glad

Vi kan byta: jag skickar snö med posten så skickar ni en ridtur på Ibbe Tungan ute

Mvh Jenny

MattiasNowak
0

Har kollat  väderleksprognoserna nu. Enligt dom så ska det vara kallt minst fram till jul här, vilket innebär att snön förhoppningsvis ligger kvar.

Det bästa är att det dessutom ska komma mer snö här ikväll, imorgon och några gånger till innan jul. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

KarolinaNowak
0

#3 Jippii! Jag föredrar snö framför regn och leriga hagar. Tungan ute

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Strumpan
0

Nu har vi kommit in från en promenad i snön. Illrarna bara älskade det! Det var ett riktigt rajsande och tunnlar skulle göras. Man kunde se hur mycket de hade saknat snön Kyss

Mvh Jenny

KarolinaNowak
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Låter underbart!

Det har snöat mer här under morgonen, så nu har vi väl ungefär 5-6 cm på backen. Jätte mys. Och Kiwi älskar det, våran husky. Tungan ute

Varma Hälsningar

Strumpan
0

#6 Sicken sötnöt Glad

Mvh Jenny

KarolinaNowak
0

Apropå snö, har ni sett snöfallet på sidhuvudbilden? Kanske inte jätte passande, då allt annat är så grönt. Men jag tycker ändå att den ger lite vinterkänsla över sajten.

Glad

Varma Hälsningar

Strumpan
0

#8 Jag har sett det, tycker det ser mysigt ut Glad

Mvh Jenny

KarolinaNowak
0

Nu har vi äntligen massa snö här hemma!
Det har snöat jätte mycket under natten och än har det inte slutat. Skrattande

Dessutom ska vi fira jul hos mina föräldrar i dag, så även denna "julafton" blir vit. Tungan ute

Vi ska först försöka ta oss härifrån också, hehe..

Varma Hälsningar

Strumpan
0

Nog blev det en vit jul alltid Glad. Vi har snöstorm idag och jag ska ut till stallet ikväll.

Mvh Jenny