Engelskt Fullblod iFokus

Engelskt Fullblod

Etikettoff-topic
Läst 1057 ggr
Strumpan
0

OT. Hemsk helg..

Min helg har inte varit rolig, lördagskvällen bestog av en saftig huvudvärk nästintill migrän och i morse när jag vaknade kände jag mig riktigt risig så jag tog tempen -38.9 grader. Just nu ligger den på 38.2….

Jag hoppas att eran helg har varit bättre än min.

Mvh Jenny

KarolinaNowak
0

Låter inget vidare.. Rynkar på näsan Krya på dig!

Helgen har varit rätt lugn för min del. Idag har jag däremot varit sådär rastlös som man kan bli ibland.. Man verkligen vill göra något, men man vet inte vad.. Obestämd

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Strumpan
0

Nä, det blir att ligga i sägen å glo på tv….

Du får smörja lite lädersaker Flört

Mvh Jenny

Malin-Trotsig
0

Nä inge vidare helg. Fredag och lördag gick åt att ömka mig själv pga killen gjorde slut. Men sen så ryckte jag upp mig, drog med tjejerna ut och dansade hela natten på lördagen bara för att komma på att det var just lördag och jag skulle arbeta dagen efter. Så när man dimpte ner i sängen halv 5 på söndagen fick man två timmars sömn innan det var dags att gå till stallet Tungan ute

KarolinaNowak
0

Nu ligger Mattias i soffan och är sjuk, stackarn. Jag mår änsålänge bra. Vi har varit inne hela dagen och bara glott på tv och surfat internet. Tråk! Snart ska vi se på Grannfejden. Idag ska det handla om Cilla som bor på hästgård och grannen Eva-Gun i Kungsbacka.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Strumpan
0

Usch, stackarn… Ett litet råd: Ät C-vitamin. När jag är sjuk och har feber brukar jag trycka i mig Flera kiwis och apelsiner/klementiner. Jag brukar bli frisk på ca 2 dagar.

Mvh Jenny

aracing
0

Usch,  hoppas att du mår bättre! 

Min helg har varit jättebra! Ridit race,  och då är man lycklig ;)

- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Medarbetare på Galopp iFokus