Engelskt Fullblod iFokus

Engelskt Fullblod

Etikettoff-topic
Läst 742 ggr
KarolinaNowak
0

OT. Nu är hösten här

Idag är det den 1 september, och september är en höstmånad enligt mig. Nu är sommaren över med andra ord, lite tråkigt. Får hoppas på en bra höst då sommaren varit väldigt kort och det var inte många soliga dagar man fick njuta av.

Hur har eran sommar varit? Något speciellt ni ska göra i höst?

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

MattiasNowak
0

Jo, sommaren var tyvärr alldeles för kort och det regnade väl mest hela tiden. Obestämd

Undrar när man kommer få uppleva en riktig sommar igen.

Hur som helst så är hösten en mysig årstid med vackert färgade löv på träden och sådant. Sen blir det ju att man är mer aktiv här inne om det är dåligt väder ute, det är ju inte negativt. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här nere på Österlen tycker jag inte att vi har kunnat klaga på sommaren.Visst har vi fått en och annan regnskur men egentligen hade vi nog behövt lite mera.Vi har haft gott om sol vilket lockade oss att även ta en tur till Danmark och Klampenborg på Danska galopp Derbyt.En dag i absolut strålande sol med många fina löp.En njutbar dag för kropp och själ.

Hösten blir nog lite stillsammare.Men och annan tur till Jägersro ska vi väl unna oss i alla fall.

Själv är jag väl lite sugen på att hinna med en kattutställning trots all under hösten.Min Gangster ska ju börja sin karriär som kastrat är det tänkt.

Bilden är på Gangstern och Hillie när de vilar lite.Skrattande