Annons:
Etikettannonser
Läst 1042 ggr
bicolor
2013-12-27 00:40

samarbete önskas

Hej! jag är en glad tjej som fyller 18 i februari!

Jag letar nu helst ponnyer/ hästar som skulle vilja tränas/tävlas tex tillridning eller inför försäljning eller liknande. har jobbat för olika mycket duktiga tävlingsryttare dom tre senaste åren och har nu i ett års tid jobbat för Karolina Wikman. eftersom jag har jobbat så pass mycket och själv bara haft avelsston och unghästar har jag tyvärr dom senaste tre åren inte samlat på mig några större meriter i tävlings sammanhang men nu vill jag sakta men säkert börja satsa på ett eget hästföretag tillsammans med min pappa som kommer innehålla tillridning, tävling och försäljning av hästar och själva kommer vi att börja avla hopp ponnyer igen. eftersom det inte är en lätt bransch söker jag nu ett slags samarbete så om det är så att någon skulle behöva få ut nån eller flera ponnyer/hästar på tävling eller behöva lite tillridning osv står jag gärna till förfogande. jag bor för tillfället hos dressyr tränaren Anette sunden och tränar för henne flera dagar i veckan just nu på 3 unghingstar, två ston och en valack men då alla dessa är till salu och jag inte har en aning om hur länge till jag har tillgång till dom letar jag nu nya förmågor. eftersom jag är hoppryttare tränar jag även hoppning och har tillgång till ridhus och fint hinder material. jag berättar gärna mer om mig själv och vad jag har gjort osv men det tar jag helst på mejl så skicka ett meddelande om detta låter intressant. tanken är att det varken ska kosta mig eller ägaren en förmögenhet utan att båda ska a nytta av det och uppnå nya mål i ett samarbete. jag befinner mig utanför sala i Västmanland län.

Annons:
Upp till toppen
Annons: