Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1557 ggr
EmmaSkytte
2012-09-10 22:52

Hästar sökes till fotografering (Skåne)

Hej!
Mitt namn är Emma och jag är 18 år och läser mitt sista år på gymnasiet där jag pluggar inriktningen foto.
Nu till hösten har jag ett slutprojekt där jag tänkt skapa en "fotobok" eller en coffee-table book med porträttbilder på olika hästraser. 
Bilderna kommer inte vara några "vanliga" på en häst stående i grimma på en stallplan eller liknande, utan hade tänkt ha en sorts bakgrund/kuliss och sen använder jag mig av två blixtar för bättre ljus.

Därför söker jag just nu olika hästraser runt om i Skåne (ju närmre Malmö desto bättre!) som jag skulle kunna fotografera. 
Där ibland söker jag då engelskt fullblod men även raser som t.ex fjordhäst, arabiskt fullblod, shire, islandshäst, haflinger, tinker, nordsvensk, welsh m.m.
Skulle du vara intresserad så tveka inte att ta kontakt med mig här, via mailen emmaskytte@hotmail.com eller via min facebooksida där ni även kan se bilder jag tagit tidigare som heter: Emma Skytte Photography.

Har även praktik under denna perioden och det allra bästa hade varit att kunna binda ihop den med fotograferingarna. Så skulle någon veta något stall, uppfödning, turridning etc. med någon av raserna jag skulle kunna vara hos kontakta mig gärna!
/ Emma

Annons:
ellinorrasmusson
2012-09-12 19:55
#1

Jag har två fullblod som du gärna hade fått fota :-)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

EmmaSkytte
2012-09-12 20:48
#2

Var står hästarna någonstans? :)

ellinorrasmusson
2012-09-14 17:07
#3

på jägersro :-)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

EmmaSkytte
2012-09-14 18:28
#4

Hade passat hur bra som helst då det ligger nära också :)
Skicka gärna ett mail med bilder på hur hästarna ser ut till emmaskytte@hotmail.com

EmmaSkytte
2012-10-21 22:36
#5

Börjar närma sig nu och i nästa vecka drar de första fotograferingarna igång. Behöver fler Engelska fullblod, haflinger, Spanska hästar, Nordsvenskar, Ardenner "Western raser" och eventuellt andra "speciella" raser. Är du intresserad så tveka inte att skicka iväg ett mail till emmaskytte@hotmail.com med bilder på din häst/dina hästar och skriv var de står någonstans så jag kan räkna ut hur lång tid det tar för mig att åka dit. :)

Upp till toppen
Annons: