Annons:
Etikettnyheter-media
Läst 1116 ggr
Malin-Trotsig
2009-09-08 03:09

Nyaste numret av Galoppmagasinet...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…tycker jag alla ska köpa. Inte bara för att den innehåller ett bildreportage om arbetsryttare fotograferat av mig (Oskyldig) men också för att det är helt otroliga artiklar, bla om Chantilly i Paris som får en att vilja packa resväskan på stubben och sticka dit. Läs själva så får ni se Skrattande

Annons:
KarolinaNowak
2009-09-08 03:17
#1

Galoppmagasinet ska jag absolut köpa! Det är en jätte bra tiding.. Glad

Och grattis till de publicerade bilderna. Skrattande

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Ahnna
2009-09-08 12:06
#2

Var köper man den? Jag bor i en håla på landet och får ibland skynda mig till affären för att ens få tag i en vanlig kvällstidning… Ridsport och andra "specialtidningar" ser man ytterst sällan i hyllan.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Linnea
2009-09-08 12:10
#3

#2 Ica här på orten har den annars kan man ju prenumerera. Bör ju finnas i många affärer tycker man.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Malin-Trotsig
2009-09-08 15:40
#4

#2 Finns att beställa över nätet som enskilda nummer eller prenumerera. Där jag bor (som ändå är än jäkligt stor kommun) finns den typ i en affär Tungan ute

Ahnna
2009-09-08 16:30
#5

Jag tittade efter den i två mataffärer idag, men icke.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

KarolinaNowak
2009-09-08 17:30
#6

Jag ska nog börja prenumerera.. Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Annons:
KarolinaNowak
2009-09-08 18:50
#7

Om ni skriver in erat postnummer här så listas det upp affärer som ligger närmast er som säljer Galoppmagasinet. Skrattande

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

[chriistina]
2009-09-10 00:38
#8

Jag bor nära många större ställen, men även där är den tyvärr svår att hitta. Dock finns den i en affär mina föräldrar ofta handlar i, så blir att skriva upp den på inköpslistan och hoppas den kommer med hem. För det är ett måste att köpa den! :D

Upp till toppen
Annons: