Annons:
Etikettridsport
Läst 1246 ggr
Strumpan
10/6/09, 8:24 PM

Börja rida igen?

Jag funderar på att kanske börja rida lite igen. Jag har en kompis som har ett fullblod och hon säger att hon skulle behöva lite avlastning då och då. Men jag har inte ridit ordentligt på väldigt länge i och med att min häst som jag hade skadade sig och var oridbar under ca 2,5 år. Så det känns lite pirrit men spännande och kul!

Mvh Jenny

Annons:
KarolinaNowak
10/6/09, 8:31 PM
#1

Vad roligt! Och det är klart du måste komma igång med ridningen igen. Har också haft perioder tidigare då jag lagt hästar och ridning på hyllan, men man ramlar alltid tillbaka. Skrattande Och tur är det. Önskar dig lycka till! Du får berätta hur det går för dig.

Och som sagt, hade du bott närmare hade du fått rida och sköta om Ibbe hur ofta du ville. Flört

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Strumpan
10/6/09, 8:39 PM
#2

Man är ju ganska sugen faktiskt spec när man sitter här inne och läser om era äventyr. Bissen är jättesnäll, men samtidigt har jag sett vad han kan göra om han vill. Saker som inte många som sitter kvar på. Men man ska inte måla f*n på väggen Flört

Blir glad att du har det förtroendet för mig Glad

Mvh Jenny

KarolinaNowak
10/30/09, 9:42 PM
#3

Har du kommit igång med ridningen nu?

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Strumpan
10/30/09, 11:05 PM
#4

Nä, jag har inte gjort det än, jag har hållit på med en massa strul och har inte haft tid. Men jag hoppas att det ska lugna ner sig lite snart så man kan få ta sig ut bland pållarna.

Jag pratade med min kompis som har Iter Bis och hon berättade att när hon var ute och red hande han spelat treåring igen, latchat med sina bockar - helt underbart, killen är 17 bast och det finns fortfarande drag i honomSkrattande!

Mvh Jenny

Galoppfoto
10/31/09, 2:52 PM
#5

#4 Härlig med bus på gamla dagar! Hoppas allt funkar med hästen nu.

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

Strumpan
11/11/09, 11:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag fick lite bilder av min kompis på gamla Bisse Bus. Kyss

Mvh Jenny

Annons:
Strumpan
11/11/09, 11:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är en till. Visst e han snygg?

Mvh Jenny

KarolinaNowak
11/12/09, 10:59 AM
#8

#7 Ja, han var jätte snygg! Skrattande

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

aracing
11/12/09, 5:46 PM
#9

#7 FinFin! Glad

- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Medarbetare på Galopp iFokus

Strumpan
11/12/09, 6:01 PM
#10

Han stog ganska länge efter att hans senskada gått upp igen. Så han e rätt omusklad men med lite träning kommer han se ut som Iter Bis- steeplechasemästaren igen Flört

Mvh Jenny

Upp till toppen
Annons: