Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1366 ggr
Galoppfoto
1/23/10, 11:32 AM

OT: Hej fran England!

Halloj alla medlemmar Skrattande!
Vill forst och framst saga forlat for den grasliga inaktivitet jag visat pa sidan de sista veckorna. Anledningen ar att jag nu flyttat till England och pa mandag borjar min 9-veckors utbildning pa The British Racing School och det har varit ett stressigt arbete med att forst jobba i stallet och sen tvatta, stryka och packa alla klader och forsoka lista ut hur man bast ska disponera RyanAirs 15 kg grans. Stallklader vager en hel del som ni vet.

Jag har lovat Karolina att blogga ifran BRS har pa sidan och jag ska forsoka uppdatera sa mkt som mojligt. Sa vi hors snart igen!

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

Annons:
ellinorrasmusson
1/23/10, 4:46 PM
#1

åh, vad kul för dig! hoppas du har det super, och att du hinner blogga lite så vi får veta vad som händer! SkrattandeTungan ute

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

HannaT
1/23/10, 8:22 PM
#2

Spännande! Hoppas du får det bra där. Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Strumpan
1/23/10, 9:29 PM
#3

Vad spännade! Det ska bli roligt att läsa din blogg sen. Skrattande

Mvh Jenny

Mellliie
1/27/10, 8:29 PM
#4

Nice, spännande! Jag tänker läsa din blogg sen! :D

Galoppfoto
1/29/10, 12:01 AM
#5

Jag har varit lite oaktiv med bloggen för är det något jag inte har här så är det tid. Det är stress morgon till kväll med några minuters vila däremellan då man bara vill sova. Men nu har jag iaf lyckats posta ett inlägg. Ett till kommer eventuellt imorgon med fortsättning och lite mer bilder Glad

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

dijete
1/29/10, 5:23 PM
#6

Åhhhhh, jag vill ooocksåååå diiiiiiiiiiiiiiiiiit. Låter som ett barn som vill till Disneyland! Skrattande

Annons:
Ginnie
1/30/10, 1:38 PM
#7

Så spännande! Skrattande Hoppas du har det bra där borta. Väntar med spänning på bilder Flört

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

Upp till toppen
Annons: