Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1158 ggr
ellinorrasmusson
2/24/10, 10:47 AM

OT: Sommaren?

Nu är jag trött på vintervädret. Vad händer i sommar? Ska ni på resa någonstans eller bara vara hemma, eller kanske jobba?

Tell me! :D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Annons:
HannaT
2/24/10, 5:07 PM
#1

Jag är också jättetrött snön och kylan… Längtar till våren! Jag ska förmodligen bara jobba till sommaren. Tungan ute

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

ellinorrasmusson
2/24/10, 9:15 PM
#2

Haha, låter spännande! ;D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Liiniz
2/24/10, 10:38 PM
#3

Ja usch vad man är trött på denna vinter xD Jag ska nog jobba som mest men ska iväg på festival, till en stuga i en vecka med ett par polare, dessutom försöka vara så mkt i stallet som möjligt =D

Vad ska du sj göra??

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

ellinorrasmusson
2/24/10, 10:40 PM
#4

Låter kul haha! jag ska ha sommarlov, antagligen jobba, slappa och bli brun (röd) haha. Sen ska jag väl iväg och tävla med min ponny och så ska jag vara på jägers XD

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Liiniz
2/24/10, 10:41 PM
#5

Du ska väl rida lincoln lite också?? =) Kulkul =D Blir också mer röd än brun xD

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

ellinorrasmusson
2/24/10, 10:51 PM
#6

Ja, jo, jag ska inte glömma honom, han inte ridit han på jättelänge, jag hinner aldrig :( Ska till kanarieöarna om två veckor, så jag kan tjuvstarta där ;)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Annons:
Liiniz
2/24/10, 11:17 PM
#7

Haha ibland har man tyvärr inte tid =P Men va skönt, ta mig med dig, jag fixar en tillräckligt stor rsväska som jag kan få plats i xD Ha de super där, hoppas att det är lite finare väder när du kommer hem så att du slipper frysa ihjäl av temperaturförändringen =P

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

ellinorrasmusson
2/24/10, 11:18 PM
#8

Haha, jag kan nog trycka ner dig i väskan ;) Det ska bli riktigt skönt, och jag ska försöka dra med mig solen tillbaka! ;)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

NettanLindholm
2/25/10, 9:40 AM
#9

i sommar ska jag troligtvis först sommarjobba 4 veckor direkt efter att skolan slutat. Kommer då jobba skift, så jobbar jag fm, bllir det stallet på em och tvärt om. När det är klart så kommer jag ha en vecka semester innan jag åker ner till Ungern och jobbar i 6 veckor. Kommer jobba i ett uppfödning, försäljning, tävlingsstall och rida, rida och rida Flört knappt någon stalltjänst alls. Kommer bli superkul!

dijete
2/25/10, 6:43 PM
#10

Jag längtar så jag spricker! Förhopningvis hämta hem ett fullblod, och annars så ska jag hänga med kompisar vid Almenäs i stan, och bara ha skoj! Glad

Micky
2/25/10, 8:49 PM
#11

Jag ska iväg på tränings läger med hästen. Sen kommer två kompisar ner och bor hos mig under falsterbo veckan så ska vi åka dit, sen ska jag upp till en av de kompisarna. I slutet av sommaren ska jag på träningsläger med hunden. Sen ska jag ju så klart rida, träna, hund och slappa:)

ellinorrasmusson
2/25/10, 10:15 PM
#12

Låter som ni kommer ha det toppen allihopa! :D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Fiona
3/14/10, 12:49 AM
#13

Förhoppningsvis jobba och ännu mer förhoppningsvis få hem ett fullblodssto :) Har ett på g och väntar på besked!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: