Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1343 ggr
Liiniz
2010-04-20 23:36

OT. Jobb i Australien

Visitoz är en organisation i Australien som låter personer från andra länder med arbetsvisa få en liten utbildning och sedan ger en garanterat jobb. De erbjuder allt från farmjobb till att arbeta med hästar i galoppstall.

"We have WORK for all those with Visas which allow work.

We have WORK EXPERIENCE for students and visitors.

Those who want outback farm or station work - working with horses, cattle and sheep, tractor and header/combine driving, bull dozer work, fencing, mechanical work, chain saw work, horsework at stables, in trail riding centres, on Host Farms, with racehorses, polo ponies, camp draft horses or on cattle properties doing bore running, yard work, maintenance and ag bike work with cattle and sheep"

Jag träffade några av dem som höll i denna organisation på en mässa i Malmö. Mässan var om vidareutbildning. Jag blev fast för deras otroligt trevliga bemötande och blev helt klart sugen på att åka dit, därför ville jag också dela med mig av detta med er. Kolla gärna in deras hemsida för att få veta mer. Tror att det skulle vara en otrolig upplevelse för oss hästfolk Flört

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Annons:
ellinorrasmusson
2010-04-21 00:26
#1

Åh, låter skitspännande!

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Liiniz
2010-04-21 03:21
#2

#1 ja, verkligen. Jag blev jättesugen på att göra det, kostar lite dock så man får spara pengar först men det är inga överdrivna kostnader, plus att man lär tjäna igen det när man är där. Plus ha tid till att se saker och sådant. =)

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

ellinorrasmusson
2010-04-21 18:53
#3

ja, det är najs! :D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Upp till toppen
Annons: