Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1121 ggr
Djurhemskampanj
4/2/10, 3:43 PM

OT. Rösta för djuren!

Hej djurvänner!

Vi är trötta på att staten struntar i alla vanvårdade och hemlösa djur!

Rösta på vårt förslag på www.gemensamstyrka.se så att vi kan sätta igång med djurhemskampanjen! Kostar bara ett klick. Du får rösta varje dag!

Här kan du läsa mer om förslaget samt rösta: http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva

Annons:
Strumpan
4/2/10, 8:04 PM
#1

Jag har röstat!

Mvh Jenny

Djurhemskampanj
4/2/10, 9:45 PM
#2

Tack :)

511 röster just nu! Om alla röstar varje dag kommer vi att samla in tusentals röster!

Vi har skapat en Facebook sida så att du kan hålla dig uppdaterad samt tipsa dina vänner om att rösta på vår idé :)

Strumpan
4/2/10, 10:03 PM
#3

Jag hoppas att ni får in alla röster ni behöver för att höras, jag ska göra vad jag kan för att hjälpa till och jag hoppas att det är många fler som lägger sina röster.

Självklart är jag ett fan på FB Glad

Mvh Jenny

KarolinaNowak
4/3/10, 12:30 AM
#4

Jag har också röstat! Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Djurhemskampanj
4/4/10, 5:53 PM
#5

Över 1 000 röster och 7:e plats just nu! TACK alla som röstar! KyssNu gäller det att fortsätta rösta de följande 26 dagar! Skulle vara underbart om vi övertygar juryn med tusentals röster!

Vårt förslag i tävlingen är inte bara ett förslag till "ännu mer ideellt
arbete på samma vis". Vårt syfte är att kunna bygga ett riktigt
proffsigt djurhem, med veterinärklinik, utbildningslokaler mm. Typ de djurhem som finns i t ex USA och England.

Glöm inte att rösta även idag:
http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva

Bifogar en bild så att vi inte glömmer varför vi röstar. En bild säger mer än 1000 ord. "Självklart" blev de katterna som klarade sig från misären i bilden nedan avlivade… :(

Strumpan
4/4/10, 8:58 PM
#6

Jag hoppas att många röstar Skrattande

Mvh Jenny

Annons:
Djurhemskampanj
4/6/10, 2:32 PM
#7

2 146 röster och en 4:e plats just nu! Tack igen alla ni som röstar! Kyss

Varje röst är viktig då topp 5:an ligger väldigt nära varandra. För att hänga kvar i toppen är det viktigt att vi röstar varje dag. Tillsammans visar vi hur illa vi tycker om att så många djur far illa och inte får hjälp!

På det planerade djurhemmet ska det även finnas lokaler till utbildning, t ex så ska blivande och nuvarande djurägare kunna få gratis kurser om hur man tar hand om olika djurslag. På det viset förebygger man att visa djur kommer att fara illa på framtiden. En stor orsak av att folk "tröttnar" på sina djur är okunskap, man inte vet vad som är naturligt beteende för t ex en katt, kanin eller fågel och vad den behöver för att må bra.

_Rösta på förslaget här.

Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!_

Djurhemskampanj
4/7/10, 6:07 PM
#8

1:an och 2:an i tävlingen springer iväg från oss! Vi behöver fler som röstar varje dag! Tjata på dina vänner att rösta på vår idé de kommande 24 dagar!

Insatsen är liten, vinsten för djuren är ENORMT!

_

Rösta på förslaget här.

Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!_

Vi har nu även en blogg där vi berättar mer om vår idé.

Djurhemskampanj
4/9/10, 12:37 AM
#9

Endast 35 röster upp till 2:an!!! Kom igen alla! :)

TILLSAMANS SKAPAR VI SVERIGES FÖRSTA DJURCENTER!
Hur många av oss tittar inte på Animal Cops och suckar varför inte Sverige har riktigt proffsiga djurhem? Genom att visa gemensam styrka kommer vi att skapa ett helt nytt fenomen i Sverige: Djurhem så som de finns i England och USA! Idag finns har vi inte ett enda djurhem som går att jämföra med ett djurhem från RSPCA eller ASPCA.

Även om idén kläcktes hos Göteborgs Katthjälp skall, om vi vinner tävlingen, inte enbart denna förening gynnas av projektet. Syftet är att alla hemlösa eller omhändertagna djur, oavsett om de bor hos privatpersoner eller andra djurhem, ska kunna få hjälp genom det nya djurhemmet.

Rösta här för Sveriges första SPCA!

Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!

Vi har nu även en blogg där vi berättar mer om vår idé.

Strumpan
4/9/10, 11:11 PM
#10

Ni ligger 2a! Skrattande

Mvh Jenny

Djurhemskampanj
4/10/10, 12:31 AM
#11

#10 "VI" ligger 2a ska det vara :)

2:a plats just nu! Vår styrka ligger i att vi inte ger upp! Rösta VARJE dag, tjata på dina vänner VARJE dag, sprida budskapet VARJE dag de kommande 21 dagar.

Om alla denna helg spenderar en halv timme på att sprida budskapet för djuren då har vi dubbelt så många röster på måndag :)

Trevlig helg allihopa!


Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!

Vi har nu även en blogg där vi berättar mer om vår idé.

Strumpan
4/14/10, 1:29 AM
#12

1a plats! Skrattande

Mvh Jenny

Djurhemskampanj
4/14/10, 2:14 PM
#13

Vi tackar alla som stödjer vår idé! Kyss 7 462 röster och en 2:a plats just nu!

Nu gäller det att envist rösta och sprida budskapet de kommande 17 dagar! Vad sägs om 100 000 röster, en röst för varje hemlös katt?
http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva


Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!

Vi har även en blogg där vi berättar mer om vår idé.

Annons:
Upp till toppen
Annons: