Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Annonser Avel & Uppfödning Bilder & Filmer Föl & Unghästar Galoppsport Härstamningar Nyheter & Media Off Topic Om Sajten & iFokus Omskolning Ridsport Stallet & Utrustning Utbildning Veckans fråga Vård & Skötsel
Föl & Unghästar

Bilder på unghästar

2014-11-14 16:44 #0 av: Kanin Love

Ös in med bilder bara:)

Anmäl
2014-11-14 17:10 #1 av: Ponny_Hast

4 årigt fullblodssto :)

Anmäl
2014-11-18 12:40 #2 av: Kanin Love

Det var en mycket vacker häst:)

Anmäl
2014-11-30 14:23 #3 av: P4go

Hihi, dedär är min tjej :D 

Här är tre bilder till på samma tös. 
Melectric -10
e, academy Award
u, Melanie 

Anmäl
2015-05-09 08:43 #4 av: Skorpion76

Wow, snygga!

Energy Pethead
Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel

Sajtvärd för Nostalgi, Autism, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Anmäl
2015-05-24 11:03 #5 av: pillorita

Vår qarabhingst på 3

Anmäl
2015-06-26 16:36 #6 av: Ammy99

Detta är min 5 åriga valack Mr Seebach. Jag har haft honom i ett år och 3 dagar idag och han har utvecklats så mycket. När jag såg honom för första gången så såg han ut som ett stort föl. Omusklad och långbent. Men jag fastnade verkligen för denna häst. han kunde knappt något när han kom och det var mycket longering och markarbete i början för att bygga mer muskler på honom. Och fösta gången jag skulle hoppa med honom så var han  rädd för ett 30 cm kryss. Och nu hoppar han 1 meter med marginal. Och han har mycket mer muskler och är även duktig i dressyren. Tack vare timmar av longering, dressyr i rätt form och många ritter i skogen på tygeln och dressyr övningar ute. och han får gå på varierande underlag och lite ojämn terräng. Och framför allt att få  gå i stor hage med min mammas islandshäst Bangsi som han kan busa med. Jag älskar denna häst något enormt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.