Annons:
Etikettomskolning
Läst 2268 ggr
tesselituss
3/27/14, 7:07 PM

fina killen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här killen hämtade jag hem i december, då hade han mest skogsridits sen han togs bort från banan. Så jag började jobba med grunderna ordentligt, och jösses va fort han lär sig! Har nu tränat både hoppning och dressyr på han o vi utvecklas hela tiden! Så himla kul att höra att de märks stor skillnad från gång till gång på träningarna! Så folks fördommar om fullblod försöker jag suddabut på våran ridklubb! Fullblod kan med!! och de är inte värre att rida än någn annn pålle kräver bara mer lyhördhet o mjuka fina hjälper! Idag kan vi bland annat skänkelvikning, tagen bakdel och hoppar bana på 1m :) Så himla glad att jag har en avkomma efter denna herre, som fått pappans fina huvud, lättlärd och trevlig individ!!!!

Kram /Tess

Annons:
Strumpan
3/27/14, 9:02 PM
#1

Stilig grabb du har =)

Vem är han efter?

Mvh Jenny

tesselituss
3/30/14, 6:52 AM
#2

TACK! Han är efter Coneybury- Kadalko :)

Kram /Tess

liljegren
4/4/14, 12:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Visst är det härligt :) de flesta jag träffar tror att min fröken är ett halvblod. När man säger att hon är ett fullblod brukar de fråga om hon verkligen gått löp ;)

tesselituss
4/12/14, 9:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Min e ju med av halblodstyp! Grövre modell! :) Fin pålle du har! :D

Kram /Tess

tesselituss
4/21/14, 10:08 PM
#5

https://www.youtube.com/watch?v=5q4307IIb_M Film från lite hopping idag!

Kram /Tess

Strumpan
5/3/14, 11:23 PM
#6

Jättefina hästar ni har!

Mvh Jenny

Annons:
tesselituss
5/7/14, 5:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tack! :) För två veckor sedan debuterade jag o Madison på hoppbana! Vi körde lokal direkt och första starten gick över förväntan! Felfritt i 95cm, och 12 fel på 1 meter (utbrytning på hinder nummer tre pga av dålig ridning från min sida och en aning ofokuserad Madison, sedan en volt och tidsfel) så jag e sjukt nöjd med han! Nu på söndag så skall vi till Partille och hoppa lokal 95 och 105. Och hoppas att han sköter sig lika bra som sist!!!!

Kram /Tess

Upp till toppen
Annons: