Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Annonser Avel & Uppfödning Bilder & Filmer Föl & Unghästar Galoppsport Härstamningar Nyheter & Media Off Topic Om Sajten & iFokus Omskolning Ridsport Stallet & Utrustning Utbildning Veckans fråga Vård & Skötsel
Omskolning

fina killen!

2014-03-27 19:07 #0 av: tesselituss

Den här killen hämtade jag hem i december, då hade han mest skogsridits sen han togs bort från banan. Så jag började jobba med grunderna ordentligt, och jösses va fort han lär sig! Har nu tränat både hoppning och dressyr på han o vi utvecklas hela tiden! Så himla kul att höra att de märks stor skillnad från gång till gång på träningarna!
Så folks fördommar om fullblod försöker jag suddabut på våran ridklubb! Fullblod kan med!!
och de är inte värre att rida än någn annn pålle kräver bara mer lyhördhet o mjuka fina hjälper!
Idag kan vi bland annat skänkelvikning, tagen bakdel och hoppar bana på 1m :)

Så himla glad att jag har en avkomma efter denna herre, som fått pappans fina huvud, lättlärd och trevlig individ!!!!

Anmäl
2014-03-27 21:02 #1 av: Strumpan

Stilig grabb du har =)

Vem är han efter? 

Mvh Jenny

Anmäl
2014-03-30 06:52 #2 av: tesselituss

TACK! Han är efter Coneybury- Kadalko :)

Anmäl
2014-04-04 12:55 #3 av: liljegren

Visst är det härligt :) de flesta jag träffar tror att min fröken är ett halvblod. När man säger att hon är ett fullblod brukar de fråga om hon verkligen gått löp ;)

Anmäl
2014-04-12 21:58 #4 av: tesselituss

Min e ju med av halblodstyp! Grövre modell! :)
Fin pålle du har! :D

Anmäl
2014-04-21 22:08 #5 av: tesselituss

https://www.youtube.com/watch?v=5q4307IIb_M
Film från lite hopping idag!

Anmäl
2014-05-03 23:23 #6 av: Strumpan

Jättefina hästar ni har!

Mvh Jenny

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.