Annons:
Etikettstallet-utrustning
Läst 1642 ggr
emmaerlandssoon
2013-11-25 20:48

Färgade träns sökes!

Hej! Jag vet inte riktigt om detta är den bästa gruppen att posta detta i men eftersom jag inte hittade något "häst" iFokus så tog jag denna :)

Jag tänkte bara fråga om nån här vet vart man kan köpa bettlösa distansträns för en hyfsad peng någonstans? :)

Jag har hittat sånna för 800kr men känner att det är lite för dyrt för min budget då jag trots allt bara är 15 år :) Men tips emottages gärna! :)

Annons:
Indriz
2014-02-07 21:51
#1

Jag vet att man kan färga, i princip vilket träns som, med narvsvärta, men vet inte exakt hur man går till väga. I så fall är det inte jättedyrt, och du kan välja ett träns som faktiskt passar din häst, och sedan bara byta färgen.

http://www.slojd-detaljer.se/kategorier/textil-laderslojd/skinn-lader/ytbehandling-narvsvarta/narvsvarta-pid3363

Annars kan det vara sevärt att besöka t.ex. Tradera. Jag kommer ihåg att jag har sett färgade träns där innan.

Hoppas det hjälper!

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

Upp till toppen
Annons: