Annons:
Etiketthärstamningar
Läst 2543 ggr
angiie9
2013-02-11 21:55

Söker ägaren till: engelskt fullblods sto, fux, 14

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan mitt namn är Angelica jag vet inte om det här kommer löna sig men jag gör ett försök. Historien är lång men ska fatta mig kort. Det är nämligen så att jag har tagit omhand om en vanvårdad häst och hennes förra ägare vägrar att uppge någon information om henne. Alltihopa var ett stort polisärende då mannen hade ett 50 tal fullblods hästar i Höganäs i Skåne. Tyvärr lyckades endast 10 komma till polisens ägor då de andra plötsligt “försvann” hos den tidigare ägaren. Det jag vill komma till är om någon har nån minsta information om vem min lilla flicka är eller har nått tips om vem som har ägt henne/fött upp henne m.m. Egentligen betyder inte informationen så himla mycket utan det hade mest bara varit roligt att få veta var hon kommer ifrån och vad hon har varit med om innan hon kom till den här elaka mannen i Höganäs.
Det enda jag vet om henne här att:
Hon är runt 14 år (plus, minus några år) 
Hon är mycket lugn och stabil i ridningen. 
Har varit hos mannen i Högasnäs iaf sen i början av 2012
Mannen som är av den äldre typen hade ett stort ställe med massvis av fullblodshästar där han lät alla gå i samma hage och n sålde vidare hästarna/fölen. 

Tack för alla svar eller tips jag kan få
Med vänlig hälsning Angelica och lilla “Saga"

Annons:
MelodyX
2013-02-15 18:15
#1

Jag kan inte se att du skrivit ut något namn på hästen? Det är ju alltid lättare att veta om man har namn. Har du sökt på hästen på sportinfo på galoppsport.se?

Upp till toppen
Annons: