Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Annonser Avel & Uppfödning Bilder & Filmer Föl & Unghästar Galoppsport Härstamningar Nyheter & Media Off Topic Om Sajten & iFokus Omskolning Ridsport Stallet & Utrustning Utbildning Veckans fråga Vård & Skötsel
Avel & Uppfödning

Har ni något dräktigt sto?

2011-11-08 18:11 #0 av: Fiona

Jag skulle tycka att det vore intressant att veta om ni har något dräktigt fullblod, stam, vad den är betäckt med mm. På så vis får vi en babyboom här i vår!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2011-11-08 18:15 #1 av: Fiona

Jag betäckte mitt sto Sushi (E.Malvernico, U.Taila, UE.Irish River) med Business x (E.Stubin, U.Bise Knees, UE. Le Grégol) och hon beräknas föla den 9 maj.

Stoet är fux och hingsten skimmel så det ska bli spännande att se vad det kommer ut för färg i vår, gärna en skimmel!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anmäl
2011-11-28 13:35 #2 av: Galoppfoto

Min kille Polar Bear är e. Funambule (fux) och u. Baby Dancer (skimmel) och Björnen blev skimmel Glad

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

Anmäl
2011-11-28 19:23 #3 av: Fiona

Då får jag hoppas att det slår lika dant på min kommande då Flört

Jenny

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.