Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1137 ggr
KarolinaNowak
2009-12-24 20:49

OT. Din Julafton

Hur har din julafton varit? Har allt gått som förväntan?
Vad har du fått i julklapp? Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Annons:
ellinorrasmusson
2009-12-24 21:19
#1

Min julafton har varit relativt bra, har fått nya hörlurar, ett armband och en väska, min mormor har tillochmed varit här idag, skönt att hon orkade! :) så jag tycker att det har varit bra, din då? :)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

MattiasNowak
2009-12-24 21:31
#2

Jag tycker att julafton har varit underbar, jag fick ju vara med min vackra fru. Skrattande Fick lite julklappar också, 1000:- kontant, ett underställ och lite sånt. Sådana saker som behövs.

Det var massa god mat och sådant så jag är helt propp-mätt nu, tror inte jag får i mig något på ett tag nu.

Nu har jag och Karolina glidit ner i soffan framför tv:n, jag har tänt en brasa i öppna spisen och så ska vi kolla på film. Perfekt avslut på julaftonen.

Hoppas ni andra haft en skön jul. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

KarolinaNowak
2009-12-24 21:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min har varit väldigt trevlig! Glad

Först var vi hemma och tog det lugnt en stund innan vi började göra i ordning oss för att åka till Mattias föräldrar.

När vi var där så tittade vi på Kalle Anka, åt massa god mat och öppnade julklappar. Jag fick lite små saker. Sen åkte vi hem.

Och nu sitter jag här och pustar ut med en kopp te och en tänd brasa i kaminen. Vi väntar på att "Min Stora Kärlek" ska börja på tv3.

Jätte mys!

På bilden: Jag & Mattias

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

ellinorrasmusson
2009-12-24 21:47
#4

Så fina ni är tillsammans! :) Kul att ni har haft en bra julafton :D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Strumpan
2009-12-24 22:27
#5

Jag har haft en jättebra julafton, med de närmasta i familjen. Jag har fått en spikmatta. Så skön att ligga på. Hoppas att alla mina knutar jag har i ryggen försvinner Foten i munnen

Mvh Jenny

HannaT
2009-12-25 15:36
#6

Jag firade med de boende på äldreboendet, och det var över förväntan. Glad Åt julmat, drack julmust och kollade på Kalle Anka. Jag slutade jobbet 21.15 och då åkte jag hem och öppnade julklappar med familjen. Fick en ny plattång och lite presentkort, inga stora märkvärdiga grejer.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Annons:
KarolinaNowak
2009-12-26 10:35
#7

Har era hästar fått något i julklapp? Glad

Ibbeponken fick en grimma, då den han hade innan gick sönder.

Men idag har Hööks rea,
så jag ska in och kika om jag kan hitta något! Skrattande

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

HannaT
2009-12-26 15:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Kalle fick ännu ett shirestäcke, och ett halstäcke till det han redan har. Glad Och en massa god frukt.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

KarolinaNowak
2009-12-26 21:09
#9

#8 Ser smaskigt ut! Skrattande

Idag var jag på Hööks, inte missar jag 50% rean. Köpte två tröjor till mig själv, ett täcke för 400;- nypris: ca. 1100;- och en till grimma till Ibbe.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Micky
2009-12-27 15:04
#10

Julklapparna jag får är ofta till hästarna:) Har bl.a. fått två grimskaft, hönät och täckesgjord från kompisar och sen skulle jag få hästgrejer i julklapp men beställningen var försenad så får den till nyår. Så vi får se vad det är för något:)

Fick dessutom en himla massa böcker och Grey's Anatomy säsong 5

Rokkur
2009-12-27 19:37
#11

#2 Trodde man skulle vara snäll på julafton och inte tex. göra så att sin syster trillar ur soffan!Skrikandes Tror fortfarande att du gjorde det med flitFlört Du och Karro! haha

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Upp till toppen
Annons: