Annons:
Etikettallmänt
Läst 1227 ggr
KarolinaNowak
12/22/09, 5:49 PM

Hästintresserad familjemedlem?

Är det någon mer i din familj som är hästintresserad?
Kanske delar du intresset med hela din familj?

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Annons:
ellinorrasmusson
12/22/09, 8:16 PM
#1

Jag och min syrra är hästintresserade, men sen vi fick hästen har både mamma och pappa börjat lära sig, och nu är pappa tillochmed ute och kör min ponny själv! :D

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

NettanLindholm
12/22/09, 8:20 PM
#2

min mamma är intresserad men har stoor respekt för dem.
Hon gillar att kolla på dem på avstånd eller att stå och klappa på dem, inte mer än så. :) Klart hon hjälper till i stallet med mat och sånt där, men det andra står jag för ;)

KarolinaNowak
12/22/09, 8:37 PM
#3

Eftersom Mattias, hundarna och Ibbe är min familj så blir svaret Ja. Mattias är också hästintresserad. Glad

Innan, när jag bodde hos mina föräldrar så var jag den ende hästintresserade. Tur att man hade vänner med delat intresse då. Tungan ute

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

MattiasNowak
12/22/09, 10:47 PM
#4

Ja, precis som Karolina skriver så är det jag, hon, hundarna och Ibbe i den här familjen. Som ni nog förstår då så är vi två som är hästintresserade här.

Jag kan inte så jättemycket om hästar men älskar att rida. Har provat att arbeta med häst ett par gånger och då släpat timmer ur skogen bland annat. Det tyckte jag var kul. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

HannaT
12/22/09, 11:56 PM
#5

Min pappa tycker om hästar, men jag skulle inte kalla honom hästintresserad. Jag har mycket få nära vänner som är hästintresserade, men däremot underbara stallkompisar som jag kan prata häst med allt jag orkar. Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

dijete
12/23/09, 5:49 PM
#6

Mamma. Det var hon som sätte mig på shetlandsponnys när jag var tre år gammal och därför är jag en hästnörd idag. Hon red tills jag var sex år gammal tror jag, efter det la hon av pågrund av för lite tid. Men hennes dröm är att skaffa en egen tinker.

Annons:
Ginnie
12/23/09, 6:46 PM
#7

Båda mina föräldrar har blivit bertydligt mer hästintresserade sedan jag drog in dem i galoppsporten. Fick dem till och med att bli hästägare Glad

Ginnie Palm, www.ginniepalm.se
You don't take a photograph, you make it

Galoppfoto
12/25/09, 1:46 PM
#8

Min mamma var den som gav mig hästintresset genom att sätta upp mig som 6-månaders bäbis på vårt halvblod på 175 cm. Jag var ofta med i stallet när jag var liten, upp till jag var sex då vår fine kille fick tas bort. Han var den snällaste häst som jag stött på (förutom när mamma satt på, då var det bara bus Tungan ute) och jag älskade att sitta uppe i hörnet av ena boxen och mysa med honom.

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

Hovgarden
12/26/09, 6:26 PM
#9

Ingen i min familj är hästintresserade varken mina föräldrar eller min sambo och hans barn.. lite tråkigt ibland men skönt att få bestämma allt oxå :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Upp till toppen
Annons: